poniedziałek, 1 lipca 2013

Wstęp.

Cześć. :3
I znów pojawiam się na strefie blogspotu z kolejnym dramione.
Może mnie niektórzy nie znają, więc się przedstawię.
Mam na imię Wiktoria, lat 16. Pasjonuję się rysunkiem i pisaniem. W internecie podpisuję się jako Avada Kedavra. 
Od razu zaproszę Was do mojego drugiego, ale pierwszego(:D) bloga - KLIK
Dobra, tyle o mnie. Teraz przechodzimy do opowiadania.


Pełny adres : http://prohibiti-amare-dramione.blogspot.com/
Tytuł : Prohibiti Amare (łac. Zakazana Miłość)
Belka : "Nie żałuj umarłych. Żałuj żywych, a przede wszystkim tych, którzy żyją bez miłości. " ~J.K. Rowling
Autor : Avada Kedavra
Data założenia : 1 lipca 2013r.
Kategoria : Fanfiction -> Harry Potter -> Czasy Trójcy
Parring : Hermiona Granger&Draco Malfoy (i na pewno ktoś jeszcze, ale nie wiem, z kim może być Ginny. Jak macie jakieś pomysły, to piszcie!)
Niekanoniczność : W moim opowiadaniu żyją nadal Fred, Snape i Dumbledore, więc nie zasypujcie mnie komentarzami, typu : "Ej, przecież Fred umarł!"

7 komentarzy:

  1. Ginny + Blaise Zabini tak jest w większości dramione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Ginny z Blaise. Wiesz nawet pasują do siebie. Ona wybuchowa i z pazurem tak jak on.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że Ginny i Blaise to idealne połączenie, ale tak jest w każdym Dramione xd Trochę to się nudne robi. Sama nie mam pomysłu na innego partnera dla Ginny T.T, więc się chyba zamknę. W ostateczności możesz wymyślić zupełnie innego nowego bohatera ;dd
    Pozdrawiam, Kate. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem tego samego zdania co reszta
    Pozdrawiam i czytam dalej

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo też kocham rysowac <3 Biorę się za czytanie Twojego bloga :) Ginny pasuje to Zabiniego a Harry do Luny moim zdaniem *_* Życzę powodzenia w pisaniu ;*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy